Kas õed tõesti ei taha õppida?

Eva Võssotsjaka uuris, miks Eesti õed ei osale täienduskoolitusel seadusega nõutud mahus.

Laste intensiivravijärgne sündroom – nähtamatu probleem, mis vajab tähelepanu

Laste intensiivravi sündroom on aladiagnoositud probleem, mis mõjutab sügavalt laste elukvaliteeti.

Mida teha, kui õe tegevust filmitakse või arvustatakse sotsiaalmeedias?

Enamik tervishoiuasutusi keelab töötajate ja teiste patsientide loata pildistamise ja filmimise.

Terminitöö – töö õenduse kui valdkonna parema mõistmise ja nähtavuse nimel

Õdede erialaseid termineid kajastavad sõnakogud, mille aluseks on terminitöö.

Tõlketeenuse korraldamine tervishoius – mida Eesti saab õppida USA-lt?

Katerina Maadla tutvus USAs sealse tervishoiutõlke korraldusega.
LOE ROHKEM

Hooldustöö südames on märkamine ja mõistmine

Aasta hooldustöötaja ulatab abikäe, leiab lahenduse ja toetab.

Katti Kõrve: meeskond on sinu kallim vara

Inimestele tuleb alati öelda, kui nad midagi hästi teevad.

Regyta Eriste: õendus vajab tarkust ja õiget suhtumist

Kõik ei lähe magistriõppesse, aga õppida ja uurida saab alati.

Eriõdedel on tervishoius kanda aina vastutusrikkam roll

Eriõdede iseseisvad vastuvõtud EMOs – ootejärjekorrad vähenevad ja inimene saab kiiremini abi.

Tööjõu voolavus õe ametialal tekitab tööjõuvajaduse ja -pakkumise vahele katteta augu

Kui tööjõu voolavusele ei pöörata tähelepanu, ei vii koolituskohtade suurendamine soovitud tulemusteni.

Mis saab, kui enam lähedast ei ole?

Infovoldik pakub praktilist abi lahkunu lähedastele, kuid on vajalik ka raskete uudiste edastajatele.